علی ترابی بخشدار مرکزی اسدآباد  به همراه فرماندار محترم شهرستان اسدآباد از تعدادی از پروژه‌های بهسازی روستاهای این بخش بازدید کردند.

 

در این بازدید فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان اسدآباد که با رضایتمندی مردم از امر بهسازی مواجه می‌شدند،فرماندار اسدآباد اظهار کرد: این پروژه‌ها در راستای عدم مهاجرت روستائیان به شهر، تسهیل در عبور و مرور اهالی و هدایت آب‌های سطحی روستا در حال انجام است.

 حسین افشاری با بیان اینکه 75 روستای شهرستان اسداباد بالای 20 خانوار جمعیت دارد، تصریح کرد: تاکنون در 20 روستای این شهرستان عملیات بهسازی انجام شده است.

وی افزود: امسال به همت بخشداری، بنیاد مسکن و نماینده مردم در مجلس آسفالت 20 روستای نیز از محل قیر یارانه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

 فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: از 20 روستای شهرستان که عملیات آسفالت ریزی انجام می‌شود، 9 روستا زیرسازی صورت گرفته و 10 روستا در شرف انجام این عملیات است.

 وی خاطرنشان کرد: برای عملیا ت آسفالت ریزی و بهسازی روستاهای بخش مرکزی در 19 روستا از محل قیریارانه‌ای 3 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

 افشاری با قدردانی از مردم به منظور همکاری خوب در زمینه عقب‌نشینی، گفت: عملیات بهسازی فاز دوم روستای چنارعلیا نیز در حال انجام است.

 وی همچنین در بازدید از جاده روستای سمیران قول مساعد برای حل مشکل این جاده به منظور کاهش تصادفات را داد.

بخشدار مرکزی اسدآباد هم در سخنانی با بیان اینکه آسفالت ریزی و بهسازی از شاخص های توسعه یافتگی است خاطرنشان کرد: این طرح علاوه بر بهبود بافت روستا و تسهیل تردد اهالی موجب ساماندهی ساخت و سازها و ارتقای سطح بهداشتی، رفاه و آسایش مردم خواهد شد.

وی با اشاره دراجرای سیاست‌های دولت و عمران و آبادانی روستاها، تفاهم نامه ای بین بنیاد مسکن و بخشداری بسته شده است، گفت: امر بهسازی در قالب 30 روستا بخش مرکزی در حال انجام است.

 علی ترابی یادآور شد: هم اکنون در 19 روستا عملیات بهسازی صورت گرفته است