عصر امروز شورای اداری شهرستان اسدآباد به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور امام جمعه اسدآباد، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری همدان و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در محل فرمانداری تشکیل گردید.

در این جلسه آیین تودیع و معارفه بخشدار مرکزی اسد آباد برگزار شد و از زحمات هاشم صوفی بخشدار مرکزی اسدآباد قدردانی و علی ترابی به عنوان سرپرست جدید این بخشداری منصوب و معرفی شد.

امام جمعه اسدآباد در این نشست با اشاره به روایاتی از ائمه اطهار(ع)، به اوصاف مؤمنان پرداخت و اظهار کرد: از خصوصیات بارز یک انسان مؤمن پارسایی، تلاشگر، عدم دلبستگی به دنیا و با وقار است.

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با تأکید بر داشتن تقوا بین مدیران و رؤسای اداری گفت: تقوا در این است که به خاطر منفعت دیگران دست به گناه نزده و آخرت خود را خراب نکنیم.

وی با بیان اینکه بنده در انتخاب افراد برای مسئولیت اداری هیچ نقشی نداشته‌ام، افزود: امروز در این نشست متوجه انتخاب آقای آزرمی به عنوان معاون فرماندار و تودیع هاشم صوفی شدم.

وی تأکید کرد: هر فردی در هر مسئولیت و مقامی که هست و اختیار قلم و یا اداره‌ای را دارد، نباید در قبال رفع مشکلات مردم کوتاهی کند.یزدان آزرمی با حفظ سمت به عنوان معاون فرماندار و علی ترابی به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی اسدآباد منصوب شدند.

همچنین فرماندار اسدآباد هم با تأکید بر اخلاق محوری و اخلاق عملی گفت: واجب‌تر از نان شب برای یک مدیر اخلاق خوب است که می‌تواند او را در همه زمینه کمک‌کار شود.

 حسین افشاری گفت: خدماتی که هاشم صوفی در طی چند ماهی که بنده بودم قابل‌تقدیر بود و شاهد بودم که کم‌فروشی در کار نداشت و برای خدمت به مردم تلاش کرد اما تغییر و تحول اداری بنا به تشخیص استاندار بود که در خطه دیگری ایشان فعالیت کند.

وی گفت: انتخاب آقای ترابی نیز با توجه به سوابق ایشان در طول خدمتشان در مدیریتی مختلف بوده است و ایشان 30 ماه بخشداری جوکار را مدیریت کرده‌اند و قطعاً چشم‌انداز خوبی با عملکردشان در اسدآباد خواهیم داشت.

فرماندار اسدآباد گفت: متأسفانه این شهرستان مملو از زمینه اختلافات بین اقشار مختلف است و گاهی دو جریان وجود دارد که نمی‌توان کار مثبتی برای مردم انجام داد؛ ما تصورمان بر این بود که درزمینهٔ اقتصادی این شهرستان دچار مشکلاتی است اما متوجه شدیم هنوز درزمینهٔ کارهای اولیه‌ای در حوزه بهداشت و عمران هم برای این شهر کار نشده است.

 افشاری در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات اشاره کرد و از مسئولان ادارات خوست با بی‌طرفی و حفظ امانت‌داری در انتخابات پای‌کار باشند؛

وی افزود: فضای اتهام زنی به افراد در این شهرستان زیاد است و همه باید مراقبت کنند که انتخابت با مشارکت زیاد مردم و البته به‌صورت سالم برگزار شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری همدان هم با بیان عملکردی از دولت در زمینه‌های مختلف گفت: این دولت در توسعه روستایی باوجود مشکلات زیاد خوب عمل کرده است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری همدان گفت: تمام دسیسه دشمن برای گرفتن امید از مردم و اعتماد آنان به این نظام و انقلاب است و طبیعتاً" بری رسیدن به مقصود خود کارهای مختلفی انجام می‌دهند؛ ناکارآمد جلوه دادن دولت یکی از چیزهایی است که در فضای مجازی زیاد ب ان می پردازند و نهضت و جبهه‌ای وجود دارد که تمام کارآمدی دولت را نادیده می گیرند، طوری وانمود میکنند که یعنی این دولت توانی نداشته و کاری را دنبال نکرده است.

الماسی به اقدامات دولت اشاره کرد و گفت: در این دولت 11 میلیون نفر بیمه رایگان سلامت شدند و این کار بزرگی بود که از گفتن آن برخی ابا دارند؛ القاء حاکمیت دوگانه موضوعی است که در این کشور شاهد هستم، رئیس‌جمهوری که پیرو ولایت بوده و از اوایل انقلاب با امام و هم‌اکنون هم با رهبر انقلاب هستند و متأسفانه طوری برداشت می‌شود که گویی ایشان مقابل رهبری ایستاده‌اند و دروغ‌ بافی‌هایی در جامعه گفته می‌شود که انسان می‌ماند که اینان چه نیتی دارند؟

 الماسی گفت: برخی شاید در فعالیت روزمره گلایه‌هایی را داشته باشند و نظرات منفی به این دولت داشت باشند، اما وقتی لازم است اینان در دفع از انقلاب بپا خیزند ، همیشه جلوتر از دیگران پای‌کار می‌آیند؛ برخی خود را انقلاب می‌دانند و دیگران را غیرانقلابی و این‌ یکی از مشکلاتی است که در جامعه وجود دارد‌ قطعاً" صدمات جبران‌ ناپذیری را به این نظام خواهد زد و موجب خرج و انزوای بسیار از افراد علاقه‌مند به‌نظام خواهد شد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری همدان گفت: در برخی از سایت‌ها و کانال‌ها می‌بینیم که برای عدم مشارکت مردم مسائلی را مطرح می‌کنند که این امر موجب ضربه به‌ نظام خواهد شد.

بخشدار جدید مرکزی اسدآباد با سلام و درود بر شهدای انقلاب اسلامی و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری (مد ظله) و آرزوی توفیق روز افزون برای دولت خدمتگذار تدبیر و  امید دکتر روحانی ضمن خیر مقدم به حاضرین و تشکر از مهمانان که از شهرستان ملایر در جلسه حضور داشتند بیان داشتند که انتصاب بنده مصادف شده با انتخابات شوراهای اسلامی روستا و شهر که ما باید تمام سعی و تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر این انتخابات انجام دهیم؛وی سوگند یاد کرد که از تمام توانایی های خود جهت پیشرفت و سازندگی بخش و روستاهای تابعه تمام توان خود را به کار گیرد و از فرماندار محترم شهرستان و مسئولین ادارات و دهیاران خواستار همکاری در پیشبرد اهداف خود شد.