جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی به ریاست علی ترابی بخشدار مرکزی اسدآباد و با حضور کارشناس اداره تعاون، کار و اموراجتماعی ،معاون جدید بخش مرکزی و اعضاء این شرکت در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.


علی ترابی بخشدار مرکزی  در این جلسه گفت: شرکتهای تعاونی راهی است برای اشتغال زایی و کسب در آمد و کسانی که در این شرکتها به عنوان عوامل مشغولند باید در نگهداری اموال شرکت کوشا باشند چون این اموال بیت المال است وکسانی که خیانت می کنند بایدجبران مافات نمایند.


ترابی در ادامه به اهداف تشکیل شرکتهای تعاونی نیز اشاره کرد و گفت: تشکیل شرکت های تعاونی دهیاریها به منظور ساماندهی روستا در راستای اشتغال زایی و خدمات رسانی بیشتر در زمینه اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی است . شکل گیری شرکت های تعاونی دهیاران می تواند به توسعه ی  همه جانبه ی روستاها کمک شایانی کرده و آن را سرعت بیشتری بخشد .


بخشدار مرکزی اسدآباد تاکید کرد: هدف از تشکیل شرکت تعاونی های درآمد زایی ، خود کفایی و کاهش هزینه های اجرایی و افزایش کیفیت فنی پروژه ها و به طور کلی مشارکت دهیاریها در بخشهای عمرانی وخدماتی است .


وی در مورد فعالیتهایی که در حال حاضر در تعاونی دهیاریها بخش مرکزی انجام می شود گفت: انجام کارهای کشاورزی، جمع آوری و دفن بهداشتی پسماندهای روستا، انجام پروژ های عمرانی مانند بهسازی معابر، تعریض وجدول سازی معابر و ارائه خدمات به روستاها فاقد دهیاری اشاره نمود .


در ادامه رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی گزارش فعالیتهای انجام شده شرکت را از طرف هیات مدیره ارائه نمود و همچنین بازرسان شرکت و حسابدار شرکت گزارشات مالی شرکت را ارائه نمودند.


در ادامه رای گیری برای شناسایی اعضای جدید شرکت شروع شد در نهایت از بین داوطلبین شرکت کننده برای تصدی اعضای شرکت، علی بشیری ، جواد وجدانی نجات، علی ضحاکی ،فرزاد فامیلی و علی اشرف زندی به عنوان اعضای جدید شرکت انتخاب شدند.


در خاتمه در خصوص مسائل جاری تعاونی بین اعضاء و مسئولین مربوطه بحث و تبادل نظر صورت گرفت و راهکارهایی برای تقویت و پیشبرد اهداف تعاونی مطرح گردید.