با حضور معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، ،فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در هفته دولت چندین پروژه در شهرستان اسدآباد افتتاح گردید و در ادامه مراسم آقای الهی تبار به تدبیر صورت گرفته در دولت کنونی اشاره کرد و بیان داشت که هدف از تکریم هفته دولت و انتخاب این هفته برای افتتاح، کلنگ زنی و سایر برنامه های دولت، برقراری ارتباط بین مردم و دولت است که این امر بسیار در رشد و توسعه کشور موثر است.

 

آقای الهی تبار ضمن گرامیداشت هفته دولت به تشریح اقدامات صورت گرفته در دولت یازدهم در حوزه های مختلف و پیامد ها و دستاوردهای برجام در سیاست داخلی و خارجی پرداخت.

محمد ابراهیم الهی تبار در دیدار با اقشار مختلف شهرستان افزود:در هفته دولت مسئولان باید به خوبی از مسایل و مشکلات مردم مطلع شده و دولتمردان نیز باید برای پاسخگویی به مطالبات مردم تلاش کنند.
وی با بیان اینکه مردم باید به خوبی از اقدامات انجام شده آگاهی یابند افزود: مجموعه اقدامات دولت ها و توفیق های به دست آمده مربوط به نظام جمهوری اسلامی است که باید با جمع بندی مناسب به مردم ارایه شود.
وی اظهار داشت: همچنین هفته دولت، هفته بزرگداشت شهیدان باهنر و رجایی و کسانی است که برای عزت و افتخار نظام اسلامی تلاش کرده و می کنند.
الهی تبار گفت: ارایه خدمات ویژه توسط دستگاه های خدمات رسان به مردم با کمیت و کیفیت بیشتر نیز می تواند شیرینی بیشتری را در هفته دولت برای مردم به ارمغان آورد.