روز گذشته به مناسبت روز خبرنگار، فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان اسدآباد ,  از زحمات  و تلاش‌های خبرنگاران این شهرستان تجلیل کرد.


در این نشست حسین افشاری با اشاره به اهمیت خبر و خبررسانی در سطح جامعه، اظهار کرد: شهرستان اسدآباد به لحاظ وجود تیم رسانه‌ای ارزش‌مدار از نعمت خوبی برخوردار است و باید قدر زحمات این خبرنگاران را دانست.

وی با ترسیم رسالت خبرنگار، در پاسخی به این سؤال که اگر خبرنگار بود، چگونه عمل می‌کرد، گفت: بنده اگر خبرنگار بودم در مرحله اول روی نفس خود کار می‌کردم و عدالت ‌محوری را پیشه کار خود می‌کردم.

فرماندار شهرستان اسدآباد افزود: افزایش صلاحیت حرفه ای و خستگی ناپذیری در عرصه خبر و خبرنگاری هم یک مهم است که باید مدنظر همه خبرنگاران قرار بگیرد.

 وی تأکید کرد: علی رغم اینکه روز خبرنگار مختص خبرنگار است و باید جشن خبرنگار گرفته و مسائل پیرامون آنان پرداخته شود، به جای تجلیل از خبرنگاران ما به ارائه گزارش عملکرد می پردازیم، یک عرف شده و باید آن را تغییر دهیم.

 افشاری افزود: بعضی مواقع به این فکر می‌کنیم که ما برای خبرنگاران چه کرده ایم؟ آیا تا به حال آنان سفر زیارتی برای تقدیر از زحمات خاصانه  صادقانه آنان داشته‌ایم؟

 وی با اشاره تعامل کم مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان اسدآباد با خبرنگاران، گفت: انتظار بیشتری از مسئولان برای ایجاد ارتباط تنگاتگ با خبرنگاران و پاسخ به سؤالات آنان میرود.

 فرماندار اسدآباد با ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، گفت: امسال با رشد اعتبارات در حوزه دینی بهتر از پیش برنامه‌ریز ی و عمل خواهیم کرد.

 وی یادآور شد: در حال رایزنی برای جذب چند سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در زمینه ایجاد کارخانه آب معدنی، تولید آهن اسفنجی، احداث مرغ گوشتی هستیم.

 در ادامه این نشست بخشدار مرکزی اسدآباد هم با تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران در آگاهی بخشی، اطلاع رسانی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و میتوانن در مزینه های مختلف کمک کار دولت باشند.

علی ترابی بخشدار مرکزی اسدآباد  با اشاره به وجود خبرنگاران شایسته در اسدآباد ، گفت: حفظ امانتداری و صداقت در کار خبرنگاران همیشه بوده و هست.

وی نیز با ارائه گزارشی از عملکرد خود در حوزه بخش مرکزی، از ایجاد صنایع تبدیلی در روستاها خبر داد و گفت: خبرنگاران باید برای فرهنگسازی در زمینه ایجادکارآفرینی مسئولان را کمک کننند.

در پایان نشست هم خبرنگاران به مشکلات و دغدغه مردم در زمینه های مختلف اشتغال، پروژه های نیمه تمام شهر سوالاتی مطرح کردند و فرماندار پاسخ داد.