علی ترابی بخشدار مرکزی به همراه ریاست محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان از  بهسازی معابر روستای سمیران،نعمت آباد،ایوراع و قره بلاغ بازدید و ضمن دیدار با مردم این روستا مسائل و مشکلات موجود را مورد بحث و بررسی قرار دادند و در پایان در جهت حل مشکلات و مسائل روستای مذکور تصمیماتی اتخاذ گردید.

 

ترابی  در حاشیه  این بازدید حضور در  روستاهای مذکور و بررسی و کارشناسی مسائل و مشکلات روستاها در جهت ارائه راهکارهای مناسب را از اولویت برنامه های مسئولین بخشداری برشمرد.

وی با تاکید بر این مطلب که دهیاران به عنوان رابطین مسئولین و روستائیان می باشند اظهار داشت : دهیار در روستا نقش شهردار در شهر را ایفا می کند و می بایست همه مسائل عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و آموزشی برای مردم روستا در نظر گرفته شود و مشکلات موجود نیز به مسئولین برای حل و فصل ارائه گردد.

بخشدار مرکزی اسدآباد  اجرایی شدن طرحها و برنامه های پیش بینی شده برای عمران و آبادانی روستا ها را  مستلزم همدلی و مشارکت مردم و مسئولین دانست و گفت : بخشداری از هیچ گونه حمایت و همکاری در راستای خدمات دهی مطلوب و عمران و آبادی در روستا ها  دریغ نخواهد نمود .