صبح امروز 14 تیر ماه  علی ترابی بخشدار مرکزی اسدآباد و سرپرست بخشداری پیر سلمان  به مناسبت روز دهیار از دهیاران  شهرستان اسدآباد تجلیل به عمل اوردند.


علی ترابی بخشدار مرکزی اسدآباد با سلام ودرود به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و توفیق روز افزون برای دولیت تدبیر و امد دکتر روحانی ضمن سلام و خیر مقدم به حاضرین در جلسه بیان داشتند  توجه به معماری سنتی در روستاها، ایجاد اشتغال و مهاجرت معکوس، انجام کارهای عمرانی، افزایش درآمدزایی در روستاها و... از جمله مسایلی است که باید مورد توجه دهیاران در روستاها قرار گیرد.

 


علی ترابی ؛ دهیاران را خادمین پرتلاش مردم در روستاها دانست و اظهار داشت: دهیاران با تلاش شبانه روزی خود در خدمت رسانی به مردم در جهت رفع مشکلات تلاش مجدانه دارند.
وی گفت: دهیاران نبض مدیریت در روستاها هستند که باید با مدیریت اجرایی بالای خود در افزایش توانمندی های روستاها و شناساندن آن به جامعه تلاش کنند.


بخشدار مرکزی اسدآباد، نامگذاری 14 تیر به عنوان روز دهیار اقدامی ارزنده و فرصتی است مغتنم تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف در روستا دانست که باید با ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.


وی گفت: بیمه محصولات کشاورزی، جلوگیری از تغییر کاربری زمین ها، حفظ نظم و امنیت عمومی در روستاها، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز از جمله مسایلی است که باید توسط دهیاران در روستاها دقت شود.