عصر روز گذشته معاون محترم عمران بنیاد مسکن کشور به همراه معاون محترم عمرانی استانداری ، مدیر کل  محترم بنیاد مسکن استان ، فرماندار محترم شهرستان ، معاون محترم شهرستان و بخشدار مرکزی از روستای دهگلان بخش مرکزی اسدآباد بازدید کرد.

 در این بازدید فرماندار شهرستان با قدردانی از حضور مردم در استقبال از معاون عمران بنیاد مسکن کشور اظهار کرد: این استقبال پر از محبت و صفای مردم روستای دهگلان به یادماندنی است.

 حسین افشاری به امر بهسازی روستاها و اجرای طرح هادی در روستاهای بالای 20 خانوار اشاره کرد و گفت: خدمات دولت در این زمینه در سال 95 نسبت به گذشته بهتر بوده است.

 معاون عمران بنیاد مسکن کشور که دلیل حضور خود را در روستای دهگلان قدردانی از مردم روستا دانست، اظهار کرد: خوشبختانه با حمایت‌های فرماندار، معاون استاندار، بخشدار و همکاری خوب مردم روستا با بنیاد مسکن موجب شده است که آن روستا از امر بهسازی بی‌نصیب نماند.

 شاملو تصریح کرد: علی‌رغم مشکلات طی دو سال گذشته در بیش از 5 هزار روستا کارهای عمرانی و بهسازی صورت گرفته است و بیان داشتند که در 3 هزار و 500 روستا غریب به 25 کیلومتر مترمربع آسفالت انجام شده ست.

معاون عمران بنیاد مسکن کشور با بیان نظام اسلامی و به‌تبع همت دولت بر این بوده خدمات بیشتری در توسعه روستاها ارائه کنند، و امیدواریم در برنامه توسعه ششم اهداف کمی که پیش‌بینی شده، عملیاتی شود ایشان در ادامه از مردم خواست در با مشارکت در بهسازی تکمیلی روستاها مشارکت بیشتری داشته باشند.