اولین جلسه هیئت اجرایی ستاد انتخابات بخش مرکزی اسد آباد به ریاست علی ترابی بخشدار مرکزی اسدآباد و با حضور اعضای محترم هیئت اجرایی ستاد انتخابات بخش در محل بخشداری تشکیل جلسه داد.


در این جلسه علی ترابی بخشدار مرکزی اسد آباد ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز و آغاز  بهار طبیعت و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه بیان داشتند انتخابات تجلی وحدت ماست و باید با همدلی و همزبانی و انگیزه مضاعف برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنیم

علی ترابی بیان داشتند در انتخابات تنها ملاک برای ما عمل به قانون است، ما با تمام توان تلاش می‌کنیم تا فرموده حضرت امام که میزان رأی ملت است و همچنین تأکید مقام معظم رهبری بر حق‌الناس بودن رأی مردم در انتخابات محقق شود.

رئیس ستاد انتخابات بخش مرکزی اسدآباد افزود : عوامل انتخابات آمادگی کامل دارند تا حماسه مردم را با حفظ امانت ثبت کنند و مجریان انتخابات در کنار مردم خواهند بود و خواست جلسات هیات های اجرای انتخابات نیز بطور منظم تشکیل گردد .

بخشدار مرکزی اسد آباد: وظیفه و هدف ما ایجاد فضای برابر و مناسب برای فعالیت و مشارکت همه گروه‌ها و سلیقه‌ها و درنهایت حضور حداکثری مردم شریف در انتخابات است.

وی تصریح کرد: ما برمدار بی‌طرفی حرکت می‌کنیم و انتظار داریم همه افراد و گروه‌های شرکت‌کننده در انتخابات با رعایت احترام و حقوق یکدیگر در یک فضای سالم رقابت کنند تا زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط فراهم شود؛ در ادامه در خصوص ثبت نام از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی روستا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.