همزمان با سراسر کشور ثبت ‌نام از داوطلبین پنجمین دوروه انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی اسدآباد واقع در شهرستان اسدآباد، صبح امروز ۳۰ اسفند ۹۵ در ستاد انتخابات بخش مرکزی اسدآباد در محل بخشداری آغاز شد.


ثبت‌ نام از ۳۰ اسفند ۹۵ تا ششم فروردین ۹۶ ادامه دارد و داوطلبین واجد شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به همراه مدارک مورد نیاز در این تاریخ از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر به ستاد انتخابات بخش واقع در بخشداری مرکزی اسدآباد مراجعه کنند.

همچنین در روز اول که مقارن بود با آغاز سال تحویل، اعضای ستاد انتخابات سال نو را در محل بخشداری مرکزی اسدآباد آغاز کردند.

علی ترابی، بخشدار مرکزی اسدآباد با اشاره به اعضای هیات اجرایی انتخابات شوراهای روستایی این بخش، اظهار کرد: پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در پیش است و مردم همیشه در صحنه ما باید با حضور حداکثری خود، اتحاد و همدلی خود را به جهانیان نشان دهند.

وی افزود: همزمان با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز برگزار می‌شود که از اهمیت بالایی در سطح بین‌المللی برخوردار است.

بخشدار مرکزی در ادامه گفت: اعضای هیات اجرایی وظایف مهمی را عهده‌دار هستند و امیدواریم بتوانیم در کنار یکدیگر با قانون‌مندی و رعایت قوانین، انتخاباتی سالم و باشکوه رقم بزنیم.

لازم به ذکر است که با توجه به جلسه‌ رأی گیری بین کاندیدای هیات اجرایی در چند روز اخیر، در نهایت قربان سلیمانی، فرزاد فامیلی، محمد قنبری عقیل، اسدالله منتظرشاد، محمد سرمیلی، علی صفاکی منصور و جواد وجدانی به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخشمرکزی اسدآباد انتخاب شدند.